dilluns, 29 de setembre del 2014

"Els meus primers dies a tercer"

El matí del primer dia de tercer havia d'aixecar-me a les vuit. Estava molt nerviosa i cansada perquè a les vacances em podia aixecar a la hora que volia i ara no... Quan vaig arribar a l'escola em vaig trobar als meus amics i als professors, em vaig alegrar molt i els vaig abraçar a tots. De tutora em va tocar l'Assumpta, que és molt divertida! Les assignatures de tercer que més m'agraden de moment són informàtica i català. Una diferencia de segon a tercer és que ens emportem la feina que no acabem a casa. Per decorar la classe de tercer hem fet àguiles, arbres, fulles i mussols; i a mi m'ha tocat fer una fulla. M'ho estic passant molt bé!!!


redactat per l'alumna de tercer Naiara Sancho Díaz 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada